Zakończenie roku szkolnego
Zapraszamy w środę uczniów klas 1-3 na Akademię o godz. 8.00 a uczniów klas 4-7 na Akademię o godz. 10.00.
Eucharystia odbędzie się o godz. 9.00 w kościele parafialnym.
BASZTARY 2019
We wtorek 18 czerwca po raz osiemnasty w SP3 w Pszczynie odbyły sie „Basztary”, na których Burmistrz Pszczyny wręczył nagrody dla najlepszych absolwentów i laureatów konkursów przedmiotowych ze szkół gminy Pszczyna. Wśród nagrodzonych byli nasi uczniowie, Karolina Olszowiec otrzymała statuetkę i dyplom dla „Najlepszego Absolwenta SP10 w Piasku” i Marcin Anderko nagrodzony także statuetką i dyplomem dla „Najlepszego Absolwenta SP10 w Piasku”. Marcin otrzymał również dyplom uznania za tytuł Laureata Konkursu Przedmiotowego z Matematyki.
Naszym uczniom bardzo gratulujemy!
Życzymy Wam wielu sukcesów w kolejnym etapie edukacji, a przede wszystkim życzymy Wam wspaniałego wakacyjnego wypoczynku.
Zdrowe rymowanki
Uczniowie klas drugich realizują projekt „Od grosika do złotówki”. W ramach projektu zorganizowano ogólnopolski konkurs „Zdrowe Rymowanki”. Uczniowie mieli za zadanie ułożyć rymowankę promującą zdrowy tryb życia lub zdrowe odżywianie. Dziesięcioro drugoklasistów podjęło wyzwanie i wzięło udział w konkursie.
Z dumą informujemy, że uczeń klasy IIb Bartek Kokot zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie „Zdrowe rymowanki”. Uczeń klasy II a Tomek Kała zdobył wyróżnienie w tym konkursie. Gratulujemy!
DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
W piątek teren wokół szkoły zamienił się w wielkie targowisko. Już po raz drugi obchodziliśmy Dzień Przedsiębiorczości. Nasi uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością w przygotowaniu swoich biznesów. Najwięcej „złotych szkolnych” zebrała klasa 4b. Na drugim miejscu uplasowali się uczniowie klasy 7a, a trzecie miejsce przypadło klasie 4c.
Dziękujemy wszystkim dzieciom za udział w zabawie! :-))
Zobacz także – kliknij.
Klimatyczna klasa
Taki tytuł nosił projekt realizowany w klasie 7b na lekcjach wychowawczych i lekcjach informatyki od września 2018 do marca 2019. Projekt był przygotowany przez Fundację Uniwersytet Dzieci.
Zadaniem uczniów było zaplanowanie kampanii społecznej zwiększającej świadomość społeczeństwa na temat zagrożeń klimatycznych, m. in. zwiększającego się śladu węglowego oraz przygotowanie ulotki promującej właściwe zachowania. Uczniowie mogli wykorzystać dostępne narzędzia, które poznawali na lekcjach informatyki.W ramach projektu została poszerzona wiedza uczniów z zakresu ochrony klimatu, uczestnicy rozwinęli umiejętność krytycznego myślenia, argumentowania i wnioskowania, nauczyli się współpracy i komunikacji w grupie.
Po zrealizowaniu projektu klasa otrzymała certyfikat.