Warto przeczytać

20 aktywności ważniejszych niż odrabianie lekcji

O znaczeniu rysowania przez dzieci klik

Metoda zielonego długopisu     i tu

Do czego służą gry – Mirosław Dąbrowski

Gry na lekcjach matematyki

7 zasad fińskiego cudu edukacyjnego

O szkodliwości nadopiekuńczości

Dlaczego radosne i szczęśliwe dzieci uczą się szybciej?

Ocenianie w klasach I – III

Sześć codziennych nawyków szczęśliwych nauczycieli - klik

Pozwólmy uczniom popełniać błędy – matematyka inaczej 

Dzieciaki bezpieczne w sieci – materiały informacyjne dla nauczycieli

Dzieci przewlekle chore w przedszkolu i szkole „One są wśród nas”

Publikacje dla nauczycieli na stronie: http://www.epublikacje.edu.pl/

„Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję?”

Marek Kaczmarzyk „Zielony Mem”

Nauczyciele wolą stawiać stopnie niż ocenę opisową  – dlaczego?

Dlaczego dzieci nie radzą sobie w IV klasie? Nauczyciele zapominają, że uczą młodszych uczniów. I nie rozmawiają ze sobą.

Czy rywalizacja w szkole jest potrzebna - OK  –  blog Danuty Sterny

Neurony w szkolnej ławce

Szkoła obok mózgu

Makdonaldyzacja edukacji

Internet jako narzędzie edukacji

O Internecie i płynących  zeń zagrożeniach

Jasna strona sieci

5 powodów, dla których warto…

Dozwolony użytek w edukacji

Tylko kilka krajów na świecie uczy dzieci mysleć

Jak w szkole pomóc alergikom?

Nauczyciele potrzebują konstruktywnych opinii

Prof. Gruszczyk – Kolczyńska:

ciekawy wywiad dotyczący m. in. zdolności i wychowania dzieci

dozwolony_użytek_edu_inforgrafika

 

Szkoła z klasą!