Wycieczka klas IV

Dnia 28 maja 2018 r. uczniowie klas czwartych wybrali się na wycieczkę górską do Ustronia. Naszym celem było zdobycie jednego ze szczytów Beskidu Śląskiego – Czantorię Wielką.

Rano wyruszyliśmy pociągiem do stacji Ustroń Polana, gdzie znajduje się stacja kolejki linowej, skąd czteroosobowymi krzesełkami wjechaliśmy na polanę Stokłosica.

Tam mieliśmy okazję pozjeżdżać na letnim torze saneczkowym. Po świetnej zabawie wyruszyliśmy czerwonym szlakiem na  Czantorię Wielką gdzie znajduje się wieża widokowa, z której można zobaczyć malowniczą panoramę okolic Ustronia i Wisły, a także piękne tereny po stronie naszych czeskich sąsiadów. Stamtąd udaliśmy się do położonego po stronie czeskiej schroniska- Horska Chata Czantoria, gdzie mogliśmy odpocząć oraz posmakować miejscowych smakołyków. Po krótkim wypoczynku zeszliśmy przyjemnym szlakiem do centrum Ustronia, a następnie wróciliśmy pociągiem do domu.

Dzięki pięknej pogodzie nasza wycieczka była naprawdę udana.  Pomimo zmęczenia wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni, a wspaniałe widoki pozostaną na pewno na długo w naszej pamięci!