Wycieczka Klubu Ludzi Ciekawych Wszystkiego na Kozią Górę

Klub Ludzi Ciekawych Wszystkiego rozpoczął nowy rok szkolny wycieczkę na Kozią Górę. W góry pojechała spora grupa uczniów i rodziców z naszej szkoły oraz z SP1 i SP2 w Goczałkowicach. Na szlaku spotkaliśmy wielu turystów. Spacerom sprzyjała piękna pogoda i obchodzony w tym dniu Dzień Turystyki.

Wyjechaliśmy wczesnie rano do Bielska- Białej Lipnik.

BB Lipnik

Z dworca PKP udaliśmy sie żółtym szlakiem w kierunku Koziej Góry. Wbrew oczekiwaniom uczestników trasa okazała się rtudna i szybko trzeba było zrobić postój, jak się okazało nie jedyny w czasie tej wspinaczki.

postój

Żółty szlak prowadzi na Szyndzielnie, więc aby dojść na Kozią Góre musieliśmy skręcić wraz z niebieskim szlakiem

na szlaku
Po 1,5 godz. marszu dotarlismy na szczyt gdzie mozna było odpocząć, zjesć kanapki przygotowane przez mame lub kupić frytki w schronisku.
posiłek
schronisko

Atrakcją schroniska były kozy, które każdy chciał nakarmić, na szczesci miały ogromny apetyt :)

koza

Drogę powrotną przeszliśmy zielonym szlakiem. Po drodze przystanęliśmy na chwilę w Cygańskim Lasku, gdzie każdy mógł zjechać na linie lub ze zjeżdzalni.

zjazd

W październiku następna wycieczka, na którą już dzisiaj wszystkich zapraszamy