klasa 1b

ŚRODA 8. 04. 2020 r.

Wielkanocne życzenia

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

Wielkanoc    

WTOREK 7. 04. 2020 r.

JĘZYK  ANGIELSKI Dziś zaczynamy nowy dział – The PICNIC. Poznamy nazwy jedzenia. Posłuchaj tego nagrania.

ham – szynka,   cheese – ser,    tomato – pomidor,    chicken-  kurczak,       carrot – marchewka,      yoghurt –   jogurt,      banana – banan. Myślę,że większość tych słówek już znacie. Proponuję,żebyście zrobili sobie słowniczek obrazkowy, wpisali te słówka i obok zrobili rysunki. Posłuchaj nagrania do ćwiczenia:

 food Wykonaj ćwiczenia:  food cwiczenie Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam dużo zdrowia, spokoju , radości w gronie rodzinnym.

RELIGIA Szczęść Boże! W Wielką Sobotę spotykamy się przy grobie Pana Jezusa, do którego Pan Jezus został złożony po męczeńskiej śmierci.  Pan Jezus nie pozostał w tym grobie, bo pokonał śmierć i Zmartwychwstał. Posłuchaj z uwagą: W podręczniku na str.80, wklej naklejkę z monstrancją . Na str.81 pokoloruj koszyczek  oraz odpowiedz na zagadkę i narysuj w ramce. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

 ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO – WYRÓWNAWCZE

Wyszukaj wyrazy i zaznacz.

Wielkanocna wykreślanka – kliknij autor: Aschoenkaminska

PONIEDZIAŁEK 6. 04. 2020 r.

RELIGIA Szczęść Boże! Wielki Piątek to dzień, w którym Pan Jezus umiera na Krzyżu z miłości do nas. Posłuchaj z uwagą: W podręczniku na stronie 78, wklej naklejkę Pana Jezusa na Krzyż i pokoloruj napis na fioletowo. Na str.79, dorysuj Krzyż i pokoloruj obrazek. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

PIĄTEK 3. 04. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

 

CZWARTEK 2. 04. 2020 r.

JĘZEK  ANGIELSKI Dziś rozwiążesz zaległy test z unitu 4.  Ćwiczenie pierwsze i drugie jest na słuchanie. Poniżej macie ścieżkę dźwiękową. Proszę to zrobić z mamą lub tatą. Napiszcie odpowiedzi do zeszytu                                    np. cw 1 : a hippo, a lion        itd.                                                                         Cw2:  1 – giraffe, 2 – lion itd.                                                                      Następne ćwiczenia też wpiszcie do zeszytu.                                                                              Cw3:  wpisz : 1- elephant ,2 – parrot       itd.                                                          Cw 4 : wpisz :  1 .I can jump,       2.I can swim itd. Unit_4_Test_Standard_Bugs_Team_1)

WSZYSTKIE ODPOWIEDZ PRZEŚLIJ MI NA GMAIL : jolanta.swierzy@zsppiasek.pl EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

ŚRODA 1. 04. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

WTOREK 31. 03. 2020 r.

RELIGIA Szczęść Boże! Ostatnia Wieczerza, to dzień w którym Pan Jezus ustanowił Sakrament Eucharystii. Dzień, w którym Pan Jezus ukrył się w chlebie nazywamy Wielkim Czwartkiem. Podczas Mszy Świętej , gdy ksiądz mówi słowa „Bierzcie i jedzcie, to jest Ciało moje…” , przychodzi Pan Jezus. Dzieje się to podczas każdej Mszy św . W podręczniku na stronach 76 i 77 wykonaj zadania: na str.76 wklej naklejkę z kielichem i pokoloruj napis. Na str.77 pokoloruj obrazki (z czego powstaje chleb), a literki z koszyków powkładaj w kratki według kolorów. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO – WYRÓWNAWCZE 1. Dodawaj i odejmuj w zakresie 13. 2. Rozwiązuj proste zadania tekstowe.

PONIEDZIAŁEK 30. 03. 2020 r.

RELIGIA Szczęść Boże! Niedziela Palmowa, to dzień, w którym obchodzimy uroczysty wjazd Pana Jezusa do Jerozolimy. W Niedzielę Palmową przynosimy do kościoła palmy. Otwórz podręcznik na stronach 74-75. Na stronie 74, wklej naklejkę Pana Jezusa na osiołku. Na stronie 75 widzimy dwie różne  palmy. Dokończ rysować i pokoloruj palmy. Zachęcam do skorzystania z płyty CD, którą masz w książce. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA 1. Co możemy zrobić dla środowiska? – porozmawiaj z rodzicami na temat sposobów segregacji śmieci  w Twoim domu. Wykonaj ćwiczenie 1, 2, 3 str. 30-31. 2. Na hulajnodze czy na piechotę? – utrwalanie pisowni wyrazów z h, ch. Uzupełnij rymowankę właściwymi wyrazami z ramki (ćw. 4 str. 31), następnie pięknie przepisz te zdania do zeszytu. 3. Przepisz wyrazy z tabelki do zeszytu i wpisz właściwą liczbę  (proszę przyślij zdjęcie zadania). Głoski, litery, sylaby 4. Przypomnij sobie nazwy kolejnych miesięcy w roku. Ustal, który z kolei jest miesiąc np. luty, maj…? Nazwy miesięcy i ich kolejność – kliknij autor: Aleksandra Schoen-Kamińska 5. Ile brakuje do 12? Przepisz grafy do zeszytu, w okienka wpisz właściwe liczby. Liczymy w zakresie 12 - kliknij 6. Ćwiczenia ruchowe – kliknij  autor: Aleksandra Schoen-Kamińska

PIĄTEK 27. 03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA 1. Przeczytaj tekst (podręcznik str.35). Podkreśl w nim wyrazy z Ch, ch. Wykonaj ćwiczenia str. 29. W zeszycie narysuj trzy przedmioty rozpoczynające się  na literę „ch”, pięknie napisz wielką i małą literę Ch, ch ( tak jak to zawsze robimy przy nowej literce), następnie przepisz wyrazy (podręcznik str.35 chmury, chomik… itd.), wybierz spośród nich dwa i ułóż z nimi zdanie. 2. Przepisz działania do zeszytu i oblicz. Pamiętaj, jeśli nie potrafisz liczyć w pamięci, możesz skorzystać z dowolnych liczmanów ( kredki, patyczki itp.) 11 + 1 =                       12 – 1 = 10 + 1 =                       12 – 10 = 12 – 2 =                        11 – 10 = 12 – 12 =                     10 + 2 = Liczby w zakresie 12 – gra autor: Aleksandra Schoen-Kamińska 3. Taniec zygzak – osłuchaj się z piosenką, w wolnej chwili śpiewaj i tańcz. Taniec – kliknij ZAJĘCIA  DYDAKTYCZNO – WYRÓWNAWCZE 1. Ćwicz czytanie ze zrozumieniem. 2. Utrwalaj  pisownię wyrazów z H, h i Ch, ch z ostatniej lekcji.

CZWARTEK 26. 03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA


Czy hałas może szkodzić? autorstwa Beata Goleń-Świgoń

 

ŚRODA 25.03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Co szkodzi naszej planecie? – obejrzyj zdjęcia ( podręcznik str. 32) Opowiedz pełnym zdaniem mamie, tacie lub rodzeństwu o tym co widzisz na obrazkach, przeczytaj zdania i ponumeruj ( ćwiczenie 1 str. 25). Wykonaj ćwiczenie 2 i 3 str. 26.

Znajdź słowo – gra

2. Napisz  liczbę 12 w zeszycie do matematyki. Narysuj 10 krokusów fioletowych i 2 żółte. Zapisz działania i oblicz ( bez treści zadania tekstowego). Wykonaj zadanie 2 w zeszycie, wpisz w okienka właściwe liczby.

Liczba 12 – zadanie tekstowe

3. Zabawy ruchowe

WTOREK 24. 03. 2020 r.

RELIGIA

Obejrzyj odcinek „Mocni w Duchu dzieciom” 

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Utrwal wyrazy z „sz”. Przepisz dwuznak „sz”, wyrazy i zdania do zeszytu najładniej jak potrafisz.

Wyrazy i zdania (sz)

Znajdź słowo – gra wg. Annags

2. Przepisz działania do zeszytu z matematyki. W okienka wstaw odpowiedni znak <, >, =.

Znak nierówności

 

Staraj się codziennie czytać przynajmniej 10 minut.

PONIEDZIAŁEK 23. 03. 2020 r.

JĘZYK ANGIELSKI

Drodzy Uczniowie! Dziś przypomnijcie sobie nazwy czynności. Kliknijcie w poniższy link i rozwiążcie zadanie: POŁĄCZ W PARY

Następnie zapiszcie następujące zdania w zeszycie do języka angielskiego:

 A lion can run.

A hippo can swim.

A parrot can fly.

A monkey can climb.

An elephant can walk.

A zebra can jump.

 

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Przeczytaj tekst pt. „Kto podaje lekarstwa?”( podręcznik str.29). Spróbuj odpowiedzieć na dwa pierwsze pytania, które są pod tekstem. Przepisz z tekstu dwa ostatnie zdania do zeszytu. Wykonaj w ćwiczeniach str. 21 ćw. 1 i 2.

2.  Przeczytaj zadania. Przepisz je do zeszytu z matematyki. Pod każdym zadaniem narysuj ilustrację. Następnie napisz działanie i oblicz. Napisz odpowiedź pełnym zdaniem.

Zadanie 1

IMG_5285

Zadanie 2IMG_5283

3. Układamy zdania autor: Aleksandra Schoen-Kamińska

PIĄTEK 20. 03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Przepisz do zeszytu tekst najładniej jak potrafisz.

Pani Wiosna arkusz (4)

2. Zabawy z kostką. Przepisz działania do zeszytu. W okienka wpisuj liczbę wyrzuconych oczek.

ed077010-2a03-4746-bd36-a4d6dbd4bede3. Wiosenny obrazek – wykonaj  dowolną techniką (wykorzystaj przybory, materiały, które masz w domu).

CZWARTEK 19. 03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Wybierz czytankę z podręcznika ( na przykład str. 7, 20, 29) i naucz się ją pięknie czytać. Przeczytaj mamie, tacie lub rodzeństwu.

2. Przepisz wyrazy z „sz” i „cz” do zeszytu z gry.

Znajdź słowo: Gra-kliknij autor: Aleksandra Schoen-Kamińska

3. Przeczytaj zadania. Przepisz je do zeszytu z matematyki. Wykonaj obliczenie. Napisz odpowiedź pełnym zdaniem.

Zadanie 1

Przy ulicy stoją 2 domy. W jednym domu mieszka 5 osób, a w drugim mieszkają 4 osoby. Ile osób mieszka w tych domach?

Obliczenie:

Odpowiedź:

Zadanie 2

Agata miała 10 guzików. Zgubiła 3 guziki. Ile guzików jej zostało?

Obliczenie:

Odpowiedź:

4. Taniec: Gra-kliknij

ŚRODA  18. 03. 2020 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Przeczytaj tekst z podręcznika str. 26. Znajdź w tekście nazwy garderoby z dwuznakiem „sz” i podkreśl je. Przepisz wyrazy z tabeli do zeszytu ( nie musisz rysować tabeli) i wpisz odpowiednie liczby.

8f4b2055-4f98-4ec7-b210-505a4f5d82d2

 

2. Utrwal dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.

Gra-kliknij autor: Aleksandra Schoen-Kamińska

3. Zabawy przy muzyce. Obejrzyj film.

Gra-kliknij

 

 

WTOREK   17. 03. 20 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Przeczytaj tekst „Ósmego maja o ósmej rano” – podręcznik str.76. Przepisz do zeszytu dziesięć  wyrazów z „ó”. Wybierz trzy wyrazy i ułóż z nimi zdania. Zaznacz w wybranych wyrazach „ó”.

2. Utrwal pisownię wyrazów z ó.

Gra-kliknij

3. Rozwiąż kilka zadań tekstowych.

Gra-kliknij

 Poniedziałek  16. 03. 20 r.

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

1. Utrwal dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.

Gra-kliknij

2. Przepisz działania do zeszytu i oblicz.

5+ 3 = …..                                  9 – 7 = ….

10 – 3 = …..                               5 + 5 = ….

7 + 2 = ….                                  10 – 8 = ….

8– 4 -2 = ….                              3 + 2 + 4= ….

2+ 6 = ….                                   7 – 5 = ….

3. Skreśl powtarzającą się sylabę. Odczytaj z pozostałych sylab  powstałe wyrazy. Zapisz je w zeszycie. Ułóż z każdym wyrazem zdanie.

ACOMELCOKACOCECOLICONACOTACOCA

RELIGIA 

Utrwalenie wiadomości. Rozwiąż Quiz: kliknij

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Szkoła z klasą!